Sunday, August 18, 2013

Dalam ETS, 2013.

Hello. Gila lah lama tak hamba wujud dalam blog ini. Ni pun baru borak borak dengan member hari tu baru lah teringat pasal blog haram jadah ni haha.

Its 2013! Aku rasa ada lah setahun lebih tak pernah jenguk blog ni. Kalau blog ni diimaginekan as isteri dah jatuh talak dah tak ada nafkah zahir dan batin. Mungkin dah lari pergi main dengan lelaki lain dah pun. Mungkin negro, mungkin. Haha.

Aku rasa antara punca aku tak pernah terfikir pasal blog ni adalah sebab 2012 was such a depressing year, lagi lagi bila Abah tersayang pergi. I was lost in reality, menyendiri becoming my thing, and only keeping my relation intact with few best friends. Thanks god i think im good in hiding my depression.

Sekarang? Aku rasa dah recover a bit, alhamdulillah. Busy dengan kerja, travel sana travel sini. Boleh kata April sampai August ni je dah nak dekat 15 flight aku naik, sampai skil packing pun dah cukup power. Tak ada hal la weh kalau takat 20 minit lagi nak gerak baru nak mula pack haha.

So sekarang aku dalam ETS, menuju Batu Gajah. Dah berapa lama tak naik menatang ni sejak tinggalkan UTP. Planning to see Mira and her family, sempena raya katakan. Harap harap bapak dia tak soal siasat ke, suruh baca AlQuran nak dengar tarannum ke. Debor jugok ni haha. Ok ah signing off tata.

Words:
-something we know its pathetic, but we do it. We are human and we do stupid things, it is in us-


selamat Hari Raya Woiii!!

0 comments: